Strokovni delavci v vrtcu poskušamo čim več vzgojnih dejavnosti prenašati v najboljšo učilnico, v naravo.
Na sprehodih v bližnjo okolico vrtca smo skozi vse leto opazovali staro jablano. Nekateri otroci so se še spomnili njenih golih vej pozimi in cvetočih spomladi. Poleti smo opazovali njeno bujno, zeleno krošnjo, tokrat pa je našo pozornost pritegnila z vejami, ki so se šibile pod težo zrelih jabolk.
Prijazni sosed Lojze nam je podaril poln zabojček teh ekološko pridelanih sadežev. Seveda smo si najprej privoščili zdravo sadno malico, nato pa se je med otroki pojavilo vprašanje, kako bi iz jabolk nastal sok, oziroma, ali bi sploh nastal.
Tega izziva smo se lotili naslednji dan in s pomočjo sokovnika pripravili naravni jabolčni sok. Otroci so spremljali celoten proces in v njem tudi aktivno sodelovali, zato so bili na rezultat toliko bolj ponosni, nad sladkim, polnim okusom soka, pa preprosto navdušeni. Kmalu so tudi ugotovili, da je tistemu iz tetrapaka le malo podoben.
Z učenjem v naravi in z naravo, otroci spoznavajo naravo v vsej njeni raznolikosti, ob tem spoznavajo tudi sebe, svoje telo in svoje zmožnosti.Tako bodo naravo vzljubili in spoštovali, sami pa oblikovali zdrave življenske navade. Le zdrav otrok pa je tudi vedoželjen in radoveden.
Bodimo jim svetel zgled.
Vida Žontar, vzgojiteljica