Tako kot so se nekoč, se otroci še vedno zelo radi igrajo, saj je igra njihova prijetna in ustvarjalna dejavnost, ki sama sebe krepi in nagrajuje. Igra je spontana in prostovoljna. S pomočjo igre se otrok uči, spoznava sebe in svet. Ob in s pomočjo igre razvija svoje različne sposobnosti. Igra vpliva na razvoj mišljenja, na pridobivanje izkušenj in znanja, na otrokovo čustveno in socialno življenje ter prispeva h govornemu razvoju. Ob otrokovem razvoju se tudi igra postopoma spreminja in nadgrajuje.
Ni še tako daleč, ko so se otroci igrali povsem drugačne igre kot dandanašnji. Ker nas je zanimalo, kako so se otroci igrali nekoč, smo se dogovorili, da bomo vprašali tiste, ki to verjetno še vedo.
Pripravili smo torbo z družabno igro in navodili. Otroci so se doma to igro igrali, v torbo pa dodali novo staro igro.
Torba je šla na pot s ciljem:
- da otrok spoznava, da se ljudje in okolje, družba in kultura v času spreminjajo,
- da se seznanja z življenjem in igro otrok v preteklosti.
Ko so otroci prinašali torbo nazaj v vrtec, so bili zelo veseli in ponosni, da so lahko predstavili »svojo« igro in se jo igrali skupaj s prijatelji.
Največje veselje pa je bilo, ko so se otroci na zaključku šolskega leta te igre igrali skupaj s svojimi starši.
Hvala vam, starši, za sodelovanje, saj bi brez vaše pomoči naša torba ostala prazna.
Slavi Hostnik, dipl. vzgojiteljica